Friday, January 14, 2011

Pernahkah.....


Pernah x korang terfikir amat sukar sekali untuk melafazkan sesuatu yang membahagiakan dan paling mudah sekali utk melafazkan kata BENCI..sbb tu bila kita tgok2 kembali, xmustahil ada org yg yang bercinta 10 tahun & dalam masa 1 hari je mereka boleh berpisah?? scary kan bunyi nye..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pernah x korang rasa bercinta hanya 1 bulan & percintaan singkat itu sentiasa dlm hati korang sepanjang masa w/pun telah berpisah..mmg xboleh nk lupakan lah w/pun kenal hanya sebentar. Myb inilah yg dikatakan sukarnya masa nk lafazkan bahagia sehinggkan bila dah berpisah pun tetap kenang n igt sampai la korang dah ada "special" yg lain...scary kan bunyi nye..weh kesian kt special korg tue tau..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pernah x korang lihat ada pasangan yg sorang cantik/hensem dan sorang lagi bole la didefinisikan sbg "si buruk rupa" hehehe...so, mmg manusia dijadikan berpasang2ngan..mmg kita xboleh nk elak siapa jodoh kita, di mana, bagaimana, siapa dan mcm2lagi lah..jadi, apa yg kita ada sudah pastinya kita perlu sgt2 berSYUKUR kerana myb itu adalah jodoh kita kan..mmg xdinafikan, semua nk yg cantik/hensem tapi xkan anda xpernah terfikir sejenak, adakah bahagia datang nya dari rupa paras?? rupa paras boleh diibaratkan sebagai kulit dan hati adalah isinya..so korang suka mkn kulit ka isi..jawab...jawab..hehehe....

No comments:

Post a Comment