Monday, April 4, 2011

Pilihan Hati

Setiap orang ada pilihan hati..xkisah lah dlm memilih apa sekalipun baju ke, kasut ke, perfume ke..yg paling penting berkenan di hati & itulah yg menjadi PILIHAN HATI..ok kalau tanya aku, warna pilihan hati aku tentulah warna....P.U.R.P.L.E..warna ni mmg dah jadi kesukaan aku sejak dulu lagi & memang diketahui oleh rakan2 baik..selain purple..pilihan hati aku warna hijau..ok, kalau tnya bab perwatakan, aku suka org yg jenis KELAKAR n SIMPLE..maksudnya, pandai la hiburkan hati aku & mesra..senang berkawan dgn org yg jenis mcm ni..

Sebut tentang kelakar..aku minat ngan sorang mamat ni..dia memang kelakar & paling penting dia mmg cute.. 1st time kenal, aku xberapa minat sgt..sekadar tgok mcm tu je...& lama2 dengan kelakar2 dia, buat hari2 aku menjadi semakin HAPPY..bak kata org kurang lah sikit tekanan dan bebanan..w/pun sikit at least kurang la jugak kan....& orang itu xlain xbukan tentulah ZIZAN...eemm..mmg suka sgt dgn jenaka2 nya...

zizan as a teacher..sebenarnya..dlm dunia perguruan sendiri pun..
unsur HUMOR tu musti ada sesuai dgn keadaan dan masa..


Sekali sekala tengok zizan ni serius best jugak....
mcm dlm video ni..zizan jadi rappers..

yea..zizan mmg terbaek...!!!

Errmm..dan buat masa skrg, ZIZAN adalah pilihan hati aku..dan yg paling penting aku terhibur dengan gelagatnya yg bersahaja...semoga ada insan sebegini di sisi aku..hehe..

No comments:

Post a Comment