Wednesday, March 30, 2011

BUNGA vs WANITA

Bunga..satu perkataan yang memberikan banyak pengertian..bila bercakap tentang bunga, kita akan membayangkan sesuatu yang amat indah..bunga yang cantik..bunga yg segar..bunga yg wangi dan mengharumkan dan semuanya tentang bunga adalah indah2 belaka pada pandangan mata kita. Bunga juga memang tidak dapat lari dalam hidup manusia. Masakan tidak bunga menjadi simbol kebanggaan dan kejayaan. Contoh yang paling jelas tentulah B.U.N.G.A R.A.Y.A yang menjadi simbol bagi negara kita..

Bunga juga menjadi perhiasan indah bagi pentas2 keramaian dan tidak terkecuali bunga juga di hadiahkan time konvo..bila sebut tentang K.O.N.V.O...tak lama lagi, aku juga akan berkonvo dan tentulah aku mengidamkan jambangan bunga2 segar di hari bersejarahku itu..tidak kisahlah bunga tu dihadiahkan oleh sesiapa tapi yg penting memang aku nk bunga..kalau takde sesiapa yg nk hadiahkan..aku akan pastikan aku beli sendiri je jambangan bunga tue..hehehehe..yg penting A.D.A...

Di sini aku nak share photo2 bunga yg sangat indah dan yg tentunya sangat segar pada pandangan mata..bunga ni juga sentiasa jadi inspirasi hidup aku..Aku akan pastikan bunga2 ni akan jadi penghias bagi desktop...so..sama2 kita menikmatai keindahan ciptaan Tuhan ini yea...



Dalam banyak2 bunga..aku paling suka kombinasi bunga ros nie..
tampak segar dan ada unsur-unsur romantika..hehe
Bunga ros ni kalau dapat time konvo nmpk agak suram sikit sbb
mungkin warnanya yg agak lembut..jadi elakkan beli bunga yg
suram2 ok..
Ni bunga matahari..dulu masa kecik2 ingat lagi, kt rumah aku
ada pokok bunga ni..nmpk ceria sikit lah rumah ketika tu..
dihiasi kuntuman bunga2 matahari..tapi sekarang bunga
dan pokok tu pun dah xada lagi..

Bunga ros biru...eemm, unik kan warna bunga ni...

Jambangan bunga ni tampak menarik perhatian. Jambangan
bunga ros peach ni mengingatkan aku pada jambangan
yg pernah diterima....

Bunga tulip ni adalah bunga kesukaan sahabat baik saya..
namanya R.I.Z.A..hehe

Bunga Ros Kuning..jambangan ni cantik kalau jadi
perhiasan di pelaminan..sangat menarik kalau kelopaknya
ditabur di lantai pelamin dan menjadi
cenderahati bagi para jemputan.



2 comments:

  1. terima kasih ye cz masuk jugak bunga kesukaan saya...

    ReplyDelete
  2. welcome..
    cantik kan bunga2 ni...sgt indah ciptaan Allah..

    ReplyDelete